SOGA XS - oprogramowanie dla małej gastronomii
- W magazynie: 10 szt.
- Dostępność: Jest
- Producent: Novitus
- Cena netto: 490,00 zł
- (Cena brutto: 602,70 zł)
Prowadzisz niewielkich rozmiarów punkt gastronomiczny? Nie potrzebujesz rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem? Szukasz przyjaznego rozwiązania z niewygórowana cenę? Jeżeli tak to właśnie wersja XS będzie dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.
SOGA XS została stworzona z myślą o punktach sprzedaży, gdzie najbardziej istotnymi czynnikami są szybkość i intuicyjność sprzedaży połączona z łatwością obsługi nawet dla nowego personelu. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu systemu do niezbędnych, w każdym punkcie gastronomicznym funkcji, zredukowaniu ulega również cena w odniesieniu do standardowej wersji oprogramowania.
Jeżeli w miarę rozwoju Twojej firmy pojawi się konieczność wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności istniej możliwość płynnego przejścia na wersję standardowa systemu SOGA.
Główne różnice pomiędzy wersjami skupiają się na: ograniczeniu liczby sal do jednej, liczby stolików do 10 oraz brak takich funkcjonalności jak obsługa magazynu, bonowników i wag. Nie będzie można również korzystać z pracy w sieci, podglądu kierownika, eksportów do programów księgowych, zestawień własnych oraz zestawów składanych.
SOGA XS została stworzona z myślą o punktach sprzedaży, gdzie najbardziej istotnymi czynnikami są szybkość i intuicyjność sprzedaży połączona z łatwością obsługi nawet dla nowego personelu. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu systemu do niezbędnych, w każdym punkcie gastronomicznym funkcji, zredukowaniu ulega również cena w odniesieniu do standardowej wersji oprogramowania.
Jeżeli w miarę rozwoju Twojej firmy pojawi się konieczność wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności istniej możliwość płynnego przejścia na wersję standardowa systemu SOGA.
Główne różnice pomiędzy wersjami skupiają się na: ograniczeniu liczby sal do jednej, liczby stolików do 10 oraz brak takich funkcjonalności jak obsługa magazynu, bonowników i wag. Nie będzie można również korzystać z pracy w sieci, podglądu kierownika, eksportów do programów księgowych, zestawień własnych oraz zestawów składanych.
Opis produktu
- Współpraca z SOHO - NIE
- Współpraca z innymi systemami hotelowymi - NIE
- Obsługa magazynu - NIE
- Obsługa bonowników - NIE
- Obsługa wag - NIE
- Praca w sieci - NIE
- Podgląd dla kierownika - NIE
- Eksport do programu księgowego - NIE
- Moduł zestawienia własne - NIE
- Zestawy składane - NIE
- Obsługa pizzy - NIE
- Liczba sal - 1
- Liczba stolików - 10
- Koszt uaktualnienia - 30%
- Koszt uaktualnienia po 12 miesiącach - 75%